سرویس ExitLag (اگزیت لگ) چیست و چه فوایدی دارد؟

Monday، ۱۱ Amordaad ۱۴۰۰

سرویس کاهش پینگ ExitLag (اگزیت لگ)

یکی از آزاردهنده ترین مشکل ها در بازی های آنلاین، مشکل تاخیر در بازی یا همان "لَگ" است. این عبارت برای نشان دادن هرگونه تاخیر در پاسخ شما در بازی تا زمانی که عملا در سرورها ثبت می شود، به کار می رود. یکی از اصطلاحات تخصصی تر توی بازی ها پینگ است. پینگ به زمانی که یک بسته اطلاعات از طریق اینترنت طول میکشد تا به سرور برسد گفته می شود.

اگر در حال انجام بازی های رقابتی هستید، این خیلی مهم است که به میزان خیلی کم و یا اصلا لگ نداشته باشید. در بازی های آنلاین خیلی مهم است که پینگ پایین داشته باشید.

برای حل این موضوع شاید روش های زیادی رو امتحان کرده باشید. شاید از ISP یا فراهم کننده سرویس اینترنت خود درخواست سرعت بیشتر و پینگ پایین تر کرده باشید ولی نتیجه ای نگرفته باشید. اما برای اینکه این اتفاق بیوفتد دیگر چه می توان کرد؟

راه حل ما استفاده از برنامه ها یا سرویس های خاصی است که می تواند باعث کاهش پینگ و حذف لگ شما شود.

ExitLag چیست؟

در اصل ExitLag یک سرویس شبکه خصوصی مجازی مختص هدایت بسته (پکت) های بازی در بهترین سرورهای ممکن است. برخلاف دیگر وی پی ان ها، تمرکز این سرویس بیشتر روی کاهش تاخیر بازی ها است تا دیگر ویژگی هایی که معمولا توسط وی پی ان ها ارائه می شود.

ویژگی ها

این شرکت یک دوره آزمایشی رایگان (Trial) ارائه می دهد که می توانید قبل از خریدِ اشتراکِ ماهیانه یا سالانه، آن را تست کنید.

پس ازساخت اکانت باید برنامه آن را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید.

با شروع برنامه، در رابط کاربری بیش از 100 بازی را مشاهده می کنید. سرور های که در این برنامه وجود دارد برای بازی هایی که در این برنامه می بینید توسط این شرکت بهینه سازی شده و آماده استفاده است.

به آسانی بازی مورد نظر خودتان را انتخاب و سپس روی Optimize (بهینه سازی) کلیک کنید. به محض این کار، اپلیکیشن بهترین مسیر (روت) سرور موجود برای کمک به کاهش تاخیر بازی را پیدا می کند.

گزینه ای وجود دارد که شما می توانید سرورهایی که نزدیک کشور شما هستند را در اولویت قرار دهید زیرا می تواند در کاهش پینگ کمک کند.

به طور کلی استفاده از اگزیت لگ آسان است و دکمه Optimize کاملا پیدا و در دید قرار دارد و نیازی نیست که دنبال آن بگردید تا بتوانید طعم سرعت بالا را بچشید.

این شرکت همچنین به این موضوع اشاره کرده که ExitLag می تواند به افزایش FPS در بازی به شما کمک کند.

همانطور که قبلا اشاره شد، ExitLag نوع دیگری از شبکه خصوصی مجازی است زیرا بسته های بازی را در اولویت قرار می دهد و شما را به بهترین سرور ممکن در لوکیشن خودتان هدایت می کند.

البته عوامل زیادی هست که باید آن را درنظر داشته باشید از جمله مکان فعلی شما (لوکیشن)، تعداد مراحل سرور برای رسیدن به لوکیشن مورد نظر، ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) و دیگر موارد.

خرید اشتراک قانونی اگزیت لگ (ExitLag) توسط لایسنس مارکت با پایین ترین هزینه‌ ممکن شده است. با تهیه‌ی این اشتراک، از بازی آنلاین خود لذتی دوچندان ببرید!

سوالات پرتکرار

آیا امکان استفاده همزمان از ExitLag در چند کامپیوتر وجود دارد؟

متاسفانه خیر. اگر با کامپیوتر دیگری وارد اکانت خود شوید، ارتباط قبلی شما قطع خواهد شد.

آیا می توان به طور همزمان در چندین بازی از ExitLag استفاده کرد؟

بله. هیچ محدودیتی در تعداد اپلیکیشن/بازی هایی که می توانید در حالت اتصال به ExitLag استفاده کنید وجود ندارد.

چه منطقه ای را باید برای بازی/اپلیکیشن انتخاب کرد؟

باید منطقه ای را انتخاب کنید که سرورهای بازی شما در آن قرار دارد. بعد از آن ExitLag بهترین مسیر (روت) به مقصد را جستجو و انتخاب می کند. برای مثال، اگر میزبان سرورهای بازی شما در نیویورک است باید مناطق موجود در نیویورک را انتخاب کنید. بعد از مدتی بهترین سرور ها برای بازی های خود را پیدا خواهید کرد.

نحوه انتخاب روت ها به چه صورت است؟

انتخاب روت ها به طور اتومات توسط ExitLag انجام می شود. این برنامه دارای الگوریتم هوش مصنوعی است که بهترین روت هایی که می توانند بسته ها را از ISP شما به سرور بازی هدایت کنند شناسایی می کند.