نحوه تماشای قسمت جدید سریال Friends

Tuesday، ۴ Khordaad ۱۴۰۰

ویژه برنامه Friends: The Reunion 2021

۱۷ سال پس از پایان یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ ، عوامل سریال Friends برای دومین بار به استودیوهای استیج ۲۴ برادران وارنر بازگشتند و به مدت دو روز با یکدیگر ملاقات کردند تا در ویژه برنامه ای برای سرویس HBO Max حضور پیدا کنند.

در قسمت جدید فرندز چه افرادی حضور خواهند داشت؟

در این ویژه‌برنامه که مانند اپیزودهای قبلی در استیج ۲۴ استودیوی برادران وارنر واقع در بربنک کالیفرنیا تولید شده، «جنیفر انیستون»، «دیوید شویمر»، «کورتنی کاکس»، «متیو پری»، «لیسا کودرو»، و «مت له‌بلانک» حضور داشته و گفته می شود هر یک از بازیگران سریال برای حضور در این اپیزود ویژه بین ۳ تا ۴ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

علاوه بر بازیگران اصلی مجموعه مهمانانی چون گروه بی‌تی‌اس، لیدی گاگا، دیوید بکام، جاستین بیبر، جیمز کوردن، سیندی کرافورد، کارا دلوین، الیوت گولد، کیت هرینگتون، لری هانکین، میندی کالینگ، توماس لنون، کریستینا پیکلز، تام سل، جیمز تایلر، مگی ویلر، ریس ویترسپون و ملاله یوسف‌زی حضور خواهند داشت.

آیا این ویژه برنامه، قسمت جدیدی از خط داستانی سریال فرندز خواهد بود؟

متاسفانه خیر، این ویژه برنامه بدون فیلمنامه ساخته شده در استودیویی تولید شده که اپیزودهای سریال فیلمبرداری می‌شدند و بازیگران در قالب شخصیت‌هایی فرندز ظاهر نخواهند شد و آنان نظرشان را در مورد موقعیتی که شخصیت‌ها ممکن بود امروز داشته باشند می‌گویند اما بعضی از بخش‌های ویژه‌برنامه از قبل فیلم برداری شده است.

چگونه می توان ویژه برنامه Friends: The Reunion 2021 را دانلود یا تماشا کرد؟

شما با خرید اشتراک HBO Max از طریق فروشگاه لایسنس مارکت با مناسب ترین قیمت میتوانید زودتر از هر جای دیگری این قسمت را با تمامی کیفیت ها تماشا یا دانلود کنید.

تاریخ و زمان پخش این قسمت چه زمانی خواهد بود؟

این برنامه قرار بود سال گذشته همزمان با راه اندازی سرویس استریم فیلم و سریال HBO MAX پخش شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری آن به تاخیر افتاد و متعاقبا پخش آن به یک سال بعد یعنی امسال موکول شد.

این قسمت قرار است در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سالگرد یک سالگی پلتفرم HBO Max روی همین سرویس در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران اکران اینترنتی شود.